Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FV

Kdyby to lidi nekupovali, tak by to nepsal. Bez poptávky není nabídka. Tak kdo je vlastně hyena?

1 0
možnosti
JD

asi ste neslyšeli Novotného mladšího nikdy mluvit....ten rozhovor přesně odpovídá jeho stylu kdy neříká věci tak,jak jsou, ale ještě k tomu minimálně 50% přidá. takže repliky o zabíjení a bourání manželství berte, prosím, s rezervou( vlastně tak berte celý rozhovor). Fakt Vám nebylo nikdy divné, že když se stane něco IB, tak to bulvár ví ještě předtím, než se to stalo? Že o některých celebritách víte o každém jejich kroku? To není investignativostí bulváru (to by nezvládly ani tajné služby), to je tím, že celebrity s bulvárem čile kooperují. Tak je přestaňte litovat, můžou si za to samy (výjimky Vetchý, Vaculík atd. jen potvrzují pravidlo)

2 0
možnosti
Foto

Každý si vybírá svoji cestu. To nevíte? Nebo jen skládáte útrpně svůj osud do rukou Božích? Někdo má rád holt pámbíčka a někdo peníze. Někdo má raději holou pr... a někdo plnou pr...kenici.

0 0
možnosti
Foto

P.S.: A my ostatní se plácáme někde mezi tím. ;-)

0 0
možnosti
LC

Nevím, jestli je Pavel Novotný špičková hyena, ale rozhodně je to upřímná hyena, což není až tak obvyklé. Jediná cesta, jak se těchto tvorů zbavit, je přestat podobné hyeny krmit. Až to přestane sypat, budou si muset najít jinou obživu. Sám však nevěřím tomu, že se toho někdy dočkám...

5 0
možnosti
LN

..sorry .....vy všichni kritičky a kritikové.....já naopak.oceňuji přímost pana Novotného...chyba není v něm...ale v cílové skupině...k níž směřuje svou činnost....začněte přesvědčovat své známé ať nečtou blesk.....pak to má smysl..protože pan Novotný nebude mít pro koho psát....:-/

7 0
možnosti
PK

Pokud učiní doznání, že je hovado, tak to nic nemění na faktu, že je hovado.

5 0
možnosti
PK

Rozhovor zajímavej, palec nahoru za upřímnost. Velkej palec dolu za to, že je prostě hovado.

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem ho neznala, dokud jsem si včera nepřečetla rozhovor s ním na nějakém slovenském webu... A už asi v první čtvrtině článku se mi z toho člověka udělalo špatně. Jsem mu ale za jednu věc vděčná - že dokázal odkrýt oponu!

3 0
možnosti
JC

Řešení je snadné a velmi rychlé: nekupujte si bulvární časopisy a noviny.

Či přesněji - nekupujte si žádné noviny a z časopisů jen ty velice odborné, jako třeba Letectví a kosmonautika nebo Správní právo.

2 0
možnosti
AN

No ten rozhovor s ním jsem četla, ale že je zastupitelem za ODS v Řeporyjích, tak to jsem nevěděla, no to je tedy hnus jak takového člověka můžou vedle sebe trpět. Hm asi podle přísloví "vrána k vráně sedá".

2 3
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4511x
Mám ráda lidi a přemýšlení o nich.
Mám ráda přemýšlení o Bohu. 

Seznam rubrik